DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Thursday, March 19, 2009

Apa sdg saya buat pd pkl 2pagi??

lagi 7jam,periksa ptk...saya sdg jwb kuiz dari http://www.teachersrock.net/kuiz.htm#PTK%20(Kompetensi%20Umum)%20Khas%20Untuk%20DGA29,%20DGA32,%20DG41,N17,%20&%20N22
sambil...
>surf mcm2 webpage
>meriba & tenangkan anak (baby 2bln) yg demam+batuk+selsema
>tonton tv
mcm ni akibat org study last minute...
dah la 1st nak ambil...
SUKE?? Klik Like ^__^

2 comments:

Rumah Kuning said...

Terimakasih singgah blog saya. Jgn le risau sgt pasal PTK. Th depan kita ambik lagi.hehehe

Muszana said...

Salam kenal cikgu..Jalan2 kt sini jap..Jom kita tukar link.. Saya dh add link cikgu dlm blog saya..

http://ediari.blogspot.com

Jemput singgah!

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute