DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Sunday, April 19, 2009

buat apa minggu ni??

salam...
rindu kat blog bila 4,5 tak bukak...
buat apa??
sekarang ni kat sekolah sibuk dgn pelan tindakan laah..
setiap unit, kena buat.. kalau dah jadi s/u tu, phm2 je laa..
GB siap mintak plak pelan tindakan peribadi..
tak hbs yg unit2 ni, cikgu pun kena bg visi misi sendiri..
semua tu kena dokumenkan...
banyaknya kerja..
PATS, headcount.. tak terbuat lagi..
gubal soalan 4 kali sthn..
tak termasuk tugas2 ngajar lg..
tahun ni kena wat kelas PROTIM..
apa tu?? mcm kelas pemulihan utk subjek maths..
tapi buat dalam kelas masa P&P..
wah banyaknya aku merungut..
actually bukan nak merungut.. meluahkan je...
buktinya.. 2 jerawat tensen tumbuh atas mulut n pipi..
sebelum ni tak pernah tumbuh kt situ..
camne pun, saya yg menurut perintah..
and saya percaya mana2 cikgu pun dapat keje2 mcm ni..
"hanya cikgu yg tahu beban kerja cikgu"
sentiasa ... SYMP.. saya yg menurut perintah..
apapun.. saya ikhlas buat seme tu kerana ALLAH..(wpun tensen sket..)


SUKE?? Klik Like ^__^

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute