DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Monday, June 22, 2009

kami DEMAM....


salam semua..
dah lama rasanya tak ngadap laptop ni...
cuti sekolah, busy kenduri adik saya kahwin..
6/6/2009
lepas tu kenduri sebelah lelaki plak.. diLangkawi..
emm.. camne pun saya mesti pergi walaupun terpaksa usung 2 hero kecikku..
sebab???
kenduri Pak Ngah saya lee...
ha... sebab ni dah kes bercinta dgn sepupu sendiri la...
ni la gambar cun adik saya yg cun melecun tuuhh (bak kata empunya diri..)


so.. yg pergi ke sana kebanyakkannya sedara mara...
sebelah lelaki.. sblh perempuan..
separuh feri tu, kami2 je la...
yg plg banyak, askar2 kecil... (PEaCe!!!)

alang2 dah ke langkawi... kami bercuti terus la...
tu pun setelah berjaya di pujuk oleh suami isteri ni...
ni la kakak n abg iparku...

8 Jun, kenduri kat langkawi...


alahai.. siap posing kt atas kapal mewah lagi...
saya dulu posing depan pokok getah jeee...www...
sedih ehh...

esoknya... nyibuk2 je penantin nak join kami jln2...
bygkanlah jalan dgn baby kecik ni...
tido la.. meragamm...
pegi la sket2 tempat yg dikatakan menarik kt langkawi ni..
tak heran la sgt psl langkawi ni dah berkali2 jejak kt sini..
yg tak pernah tu... suami saya tuhhh...(ganu mari) n abg iparku...(JB marriiii..)
ni la sket2 gambar kami kt sana..
tu dlm keta kabel la...
perhentian ke 2 kan bleh turun kat tengah2 tu..
kat jambatan gantung (apa ke namanya ntah..) mmg saya tak pergi la...
gila nak turun naik tangga ke tmpt tu...
dokong baby.. baru turun 2,3 anak tangga.. dah terketar-ketar den...
cancel... mmg fobia tinggi nii...
kakak, abg ipar n ppenantin yg ala2 berani ni pegi la kat sana..r

yg bawah ni mana lagi... underwater world..
tak best sgt la(psl dah byk kali dtg sini..)


ada la 2,3 tempat kami pergi...
banyak masa dalam bilik hotel je..
kesian kt anak2.. tido je la..

ha.. ni gambar bonda n ayahanda saya...
sayang mama abah...

ok.... anakku sudah menjerit-jerit...
ni permulaan setelah hampir sebulan tak ngadap laptop...
balik je ke Klang .. satu family demam...
ni dah hampir 2 minnggu.. kjp ok.. kejap demam
hero2ku selsema, batuk tak habis2...
oh.. rindunya pada semua blogku.. n kawan2 blogger...
selamat kembali...
*
*
*





SUKE?? Klik Like ^__^

1 comments:

ummu Masyitah said...

Salam..pengantinnya mmg cantiq.sama cantik sama padan bagai pinang dibelah 2

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute