DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Friday, July 31, 2009

xde ape-ape laa

Bosan ceq tengok template merah ni...
nak tukar, mesti karang byk la widgets yg hilang...
*
*
*
tengok la nanti apa yg jadikkk!!!
*
*
*
ishh.. byk crita...tapi...
*
*
*
sblm tu... gambar2 kt bwh ni didedikasikan buat cikgu2 yg tau nak makan je...
dalam bilik guru plak tu!!!
makanan dah la berbau...
serawa duriaan la... tempoyak la..
lain kali, jgn dok makan je... bawak la gak!!!
(sama la mcm dok taip ni..)
*
*
*
tengok la..sempat lagi sblm masuk kelas!!!



sudah2 la... kan dah kena WARNING!!!
(apa,ingat kita tak masuk kelas ke?? )
sesekali kenduri kecik2...





yang 2 orang lagi ni tak bangun2... (tukang basuh tupperware)..

yang kat bawah ni la insan yang selalu masak sarapan utk dikongsi2 makan pagi2







SUKE?? Klik Like ^__^

1 comments:

atty's said...

yer lah..cikgu pun kena makan dulu seblom menjalankan tugas..hehehhe..

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute