DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Saturday, August 15, 2009

mana nak cari ni...

 
dulu, pernah jugak terfikir ada ke bantal yg berbentuk tangan utk buat baby rasa macam mama ada disblh..
emm..ada rupanya
kalau dpt beli bantal ni, nyenyak anak saya tido...
kalau siang malam nak berdempek, tak makan la jawabnya..
mana nak dapat???
*
*
*
pernah terfikir...
ada ke bantal macam pelukan ibu?? 
 
coz, dua2 baby saya sblm umur setahun, mmg kuat nangis...
mamanya nak mandi, makan... kena cpt2...kdg2 xsempat
tido, letak... sure terjaga... nak berdokong je...
nak tido lebih 15minit pun susah...
*
*
*
macamana pun, luangkan masa dgn anak2...
peluk anak dgn tgn sendiri la...senang...
anak tido, mak tido skali...
 foto ni dari blog Aby rad's

SUKE?? Klik Like ^__^

4 comments:

INTAN said...

klu ada bantal camtu...bgtau le..heh..tingin gak nk beli

mamalieyna said...

heheh..ada ye bantal cenggitu..? :),,macam2... tp anak saya tak suka sgt dipeluk, tido gitu2 jek,,dia lebih suka tido lepas bebas.. anak awak sebaliknya pulak ee.. letih gk tu nak berdakap jek..tp ok la time dia tido leh la tido same :)

pija5120 said...

intan > aa..saya pun nak beli kalo ada!!!

mamalieyna > ye la.bila anak dah besar sket, mmg tido buas.kalo atas katil,mau jatuh.atas toto, xcukup dia nak pusing2.masa kecik2 sesuai la.mcm ada org peluk gitu!!!

Yanmie said...

salam pija,

hehhee...klu ada bantal gitu nak ler gak rembat 1 ke..hihihi

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute