DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Thursday, August 20, 2009

hari ni ada apa???

Minggu ni, sekolah saya adakan sambutan kemerdekaan... 
macam2 aktiviti... tahun 4, acara yg sama la... 
pertandingan nyanyian lagu2 patriotik... layan gambar je laa...
selingan dengan murid2 comelll... PRA sekolah.. pertandingan bacaan rukunegara...
 
yang penting... bila dah duduk dalam keadaan sesak2 gini... mask..haruss...

murid yang dok control macho dgn tak pakai mask telah ditegur oleh cikgu pija...
dia hanya tersenyum sambil mengatakan... "cikgu, saya buka sbb cikgu nak ambil gambar..."

*
*
*
pertandingan berlangsung... lancar...
disambung dgn tayangan video kemerdekaan..
dengan harapan dapatlah mereka2 yang masih kecil faham serba sedikit ttg kemerdekaan..
tertanamlah rasa patriotik dlm diri mereka...
bakal pemimpin masa depan...
bangga jadi anak MALAYSIA..
penulis pun kalau tak dingatkan... leka juga...
MERDEKA!!! MERDEKA!! MERDEKA!
 
http://www.1malaysia.com.my

SUKE?? Klik Like ^__^

3 comments:

miemiey said...

hari ni pun sekolah ank saya sambut hari merdeka..ank saya masuk pertandingn nyanyi patrotik dapt no 3..semgt tul die tadi..

pija5120 said...

emm.. teringat masa sekolah dulu... pernah menang jugak...

mamalieyna said...

wahh bersemangat anak2 murid cikgu pija!

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute