DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Friday, August 21, 2009

Puasa N Mercun!!!

Salam Ramadhan buat sahabat2, rakan2 blogger... 
minta maaf andai saya pernah menyakiti hati... mengguriskan perasaan... 
selama kita bersahabat x kiralah yang sengaja atau tak sengaja, 
terlanjur kata... makan minum yang diberikan (ni geng sekolah yang selalu bawa makanan), minta halalkan....





 Takkan nak tunggu raya, baru nak minta maafkan??



  kaum ibu, tahun ni masak kat umah je... 
setiap hari masak, tak perlu ke pasar ramadhan (param)...
dikuatiri bawak balik makanan + h1n1
ye la...sesak2 dgn org ramai...(harap reda la wabak ni...)





gambar hiasan 
cik wati 'tersenyum' disebalik mask n95...
cuti ni buat umrah dgn GB...
berpuasa + umrah....
semoga selamat semuanya...
harini juga suami menerima APC...
anugerah perkhidmatan cemerlang...
tahniah abg...
tahniah pada semua yg menerima APC...
 
 
yg tengah tu la my HERO
yang paling seronok harini tentu2nya murid2...
CUTI SEKOLAH... 
11 hari jugaklah...
kat sekolah hari ni (jumaat),
dah tinggal separuh je yg dtg... hampir semua dah cuti awal...
cikgu??
mmg la cuti jugak... tapi mcm tak cuti
byk keje nak dibereskan... 
buku budak bawak balik nak tanda ni... 
soalan akhir tahun dah  kena siap sedia
 yg harus...studi utk PTK
studi ke?? emm... pegang buku, terus menguap..
apa cerita??
kali ni tak balik kampung kot... 
balik byk2 kali, penat badan la.. 
kesian anak lama dalam kereta...
itu mak saya kata... 
maybe lps PTK (khamis ni..) balik kott...

pada yang pulang ke kampung utk sambut ramadhan...
selamat jalan... seronokkan sambut dgn family...

 

tapi ada yang tak bestnya...




3,4 hari ni dah dengar bunyi bising mercun...
ikut hati, mmg nak marah... (macam berani je!!!)
apa taknya... anak2 saya ni bukan senang nak tido...
dah kalau pukul 4 pun dah dengar bunyi mercun... 
baru nak lelap, buka mata balik... asyik terkejut je...
kat sini... saya hanya perantau... menyewa je... 
marah dalam hati je la... lebih2 karang, susah plak...
SALAM RAMADHAN BUAT SEMUA... 









SUKE?? Klik Like ^__^

4 comments:

kakyong said...

salam Ramadhan..
dah berwajah baru blog ni..
ke kakyong yg dah alam tak singgah sini...

pija5120 said...

touch up sket je... baju x tukar pun... cuma modified sket je... :) tq singgah kakyong!!

miemiey said...

bila yer periksa akhir thun???tahniah buat cik hubby ye

pija5120 said...

peksa hujung bln 10 rasanya... dlm 20 hb ++ (xtgk kalender)... cik hubby says thanks miemiey!!

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute