DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Monday, November 9, 2009

CERITA MALAM AHAD...

salam semua....
pija baru pulang dari dinner sekolah...
skrg dah masuk hari isnin (12.25 am)... so cerita ni ttg malam semalam la...
makan2 lagi... dinner...
dinner ni anjuran badan kebajikan kt sekolah...
(kalau cikgu2 sure tau punya!)
tiap2 thn mmg takde aktiviti besar sbb susah nk dapat kerjasama semua
biasalah... masing2 ada komitmen yg lebih penting...
so, acara makan2 je la yg mmg selalu ramai dpt attend!
xperlu bersusah2 sgt melainkan attend, makan n tunggu kot2 dapat hadiah cabutan bertuah!
tapi kalau AJK, byk kerije kottt...
*
*
*
dinner kali ni bertemakan kasual... so, kasual sungguh la saya pakai...
tanpa sepalit mekap... (bedak + lipstik ada la)
mmg sesuai konsep tu dengan org macam saya yg mmg tak reti nak berfesyen...
ceq bawa kamera, tak perasan bateri kong!
so, dengan hp pun ok.... xpayah nak resize (cepat sket upload)
gambar makanan mmg saja tak ambil...
tak sempat! he... kelaparan..
ni la antara gmbr... dengan insan2 tertentu yg bertuah!
nampak sikit je cikgu2 ek... byk sbnrnya...
ada lebih 120 org cikgu di sklh saya termasuk guru kelas khas...
tapi tak sempat nk bergmbr semua... 
insan2 terpilih tu sangat bertuah sbb ceq upload gmbar depa kat blog ceq yg tak pemes nii...
ha..ha...


**klik gambar untuk lihat dengan lebih besar/jelas**
(lubang idung pun bleh nampak)

kalau tgk gambar2 tu, yg paling rendah tu saya laa...
'yang sedang2 saja....'
tapi muka agak bulat n cubby!
tengok la sendiri...




 ni la tie... tun teja katanya... (blogger bermusim)
cun kan??? (aku puji nihh!)
tapi dah berpunya tau... suami pun satu sekolah...
(tak amik pun gambar dengan shah sbb jadi photographer)




yang bawah ni plak asmar n kak sue (blogger x moh aktif!)
dua2 mak orang sudahhh...


hah.. ni lagi la mak budak!
masing2 dah beranak 3 tp masih maintain cun!
kak fiza n kak izan...




sapa lagi ek... tak perlu kenal semua la ek...
nak perkenal org yg penting malam dinner tu...
pengerusi n naib pengerusi kelab kebajikan yang juga suami isteri...
(sekolah kami ni mmg byk pasangan kelamin... tmpt bertemu jodoh!)
sedihnya kerana mereka tiada lagi di sekolah kami thn depan...
permohonan utk tukar kelate berjaya...
tahniah! tahniah!



duan n kak ti... pija akan merindui kalian berdua...
rindu kat suara duan yg kecoh tu! sentiasa buat semua ceria dgn lawaknya...
kak ti yg cool, baik, lemah lembut...
sudah pija anggap seperti kakak pija...
kakak dan sahabat!
semoga persahabatan yang terjalin terus kukuh
insyaAllah... ada masa, sampai la kami anak beranak ke kelate!
tak jauh mana kedah kelate... kelate ganu!




***************************************************************************



sudah pukul 2.30 pg...
mengantuk, esok sekolah...
suami yg nak tgk bola pn dah berdengkur...
selamat tidurrr...
mimpi yg indah-indah


SUKE?? Klik Like ^__^

6 comments:

mamalieyna said...

maintain glamour gitu! hikhik..best ee majlis2 cenggini, leh la mengeratkan silarulrahim.. kata orang :)!

pija5120 said...

mamalieyna, glamer ke??? ha... ha... biasa2 je! ramai yg glamer n vogue mlm tu!

mycaklempong said...

Selalu mcm tu la. Nak buat aktiviti Badan Kebajikan memang bermasalah. Sekolah saya pun macam ni jugak.

- jinggo - said...

melaram sakan cgu2 ni.....
cantik dan bergaya.
selain cantik
mesti makan sedap...

pija5120 said...

mycaklempong... biasalah.. masing2 ada komitmen lain. kita buat yg utama dlu.

pija5120 said...

cg jinggo,
rasanya kitorang tak melaram sakan pun! ramai yg saya tak sempat ambil gmbar... glamer n vogue sgt2.

makan??? tak dedap mana... bolehlaaa... tapi makan pulut + ikan tamban lagi sedap kot! he... lapaq noo..

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute