DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Tuesday, November 24, 2009

YEA... DAH SAMPAI PUN!!!

assalamualaikum... salam 1 malaysia!

Perjalanan jauh tak kurasa... kerna hati ku melonjak sama... ingin berjumpa sanak saudara... yg selalu bermain di mata....

alah panjang plak lagu ni... terus part ni la yee...

oooooooo BALIK KAMPUNG oooooooo BALIK KAMPUNG oooooooo BALIK KAMPUNG oooooooo HATI GIRANGGG...

he... dah selamat pun sampai ke kedah
sebenarnya tak sempat lagi sampai rumah ibu ayah di Baling Kedah
singgah dulu di Sungai Petani...
ayah saya dah sedia menunggu dengan kunci umah
singgah landing2 dulu... mandi manda dulu... baring2... n dah dengar suamiku berdengkur pun!
kejap lagi pegi beli susu anak2, any keperluan kt tesco cni...
baru la balik...
balik awal2 pun mak keje!
hee... selamat bercuti semua....
yg takde cuti, selamat menjalankan tugas...

gambar ni time ceq landing atas katil baru nooo...
king size u...
plastik baru buka tadi... heee...
semak2 tu abaikan je laa...
budak ni dok main lompat2 nak uji spring tilam kot...




line kt kampung lagi la prob... takde 3G
setakat loading fb n blog, bleh kot
nak video call, tak bleh laaa...
takpe, esok ceq mai cni lagi...
40 km kot... (gitu la lebih kureng)

p/s: kat umah takde tv lagi...
suami tanya nak beli lcd 39 inci ke 42
itu je mampu...
dengar plak sepupu baru beli tv utk mak ayah dia... 62 inci...
adoiii...
tp bagus tak bagus, beli mak ayah dia umah semi-d 2 tingkat...
lengkap perabot...
ha... mcm tu anak kenang jasa...
dah rezki dia...
nak banding total gaji saya n suami... belum lepas suku gaji dia sorang...
hmmm....

~bersyukur la dgn apa yg ada... pesan suami saya







SUKE?? Klik Like ^__^

8 comments:

QuEeN Of 2 Heroes said...

pindah umah baru ke kak?
bestnya cuti..nak cuti gak..huhuhu

mamalieyna said...

waa dh sampe kedah. bestnyerrr tak terkata! kita balik kedah bulan doblas..yeaaa!! nmpak lawa aa umah baru, kalo dpt dok situ best kan ^_^

pija5120 said...

salam... permaisuri!

he... mmg rumah baru, tp belum dapat pindah! pindah sebulan je kot sementara cuti sklh. dah ada sket brg dlm ni, duduk je la...

pija5120 said...

mamalieyna...

mai cni la kalo balik... camna la dia nmpk cantik! serabut dgn barang... he...

Jieda said...

selamat berpindah ke rumah baru hehehe

rash said...

dh start bercuti utk raye haji ker? awlnye? yg tv lcd tu rash sy 42inch dh ckp besar ^^ best gak tgk...

sonata anak kancil said...

bestnya dok kat sendiri - yang dibeli dengan hasil sendiri kan? seronok tak terkira....teruja nak buat itu ini...bestnya bercuti di kampong halaman sendiri.

watie said...

balik kg n pindah umah baru bestnye..

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute