DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Saturday, September 5, 2009

TeGeZut nyE sAyA!!!

Sebelum apa2... saya cakap siang2 la noo.. malam gelappp!!
takuuutt  gelap...
saya cuma terkezut n xtau nk komen la...
saya insan biasa yg biasa2 je... (apa dok mengarut nii)
juz nk share dgn rakan2 blog...
yg dah al maklummm tu, xpe la kannn... 
maybe saya yg ketinggalan... 
*
*
*

Tadi blog walking kat ---> sini
pastu dok cari blog owner yg diceritakan tuu... cari kat search google...
jumpe plak yg ni... klik--> sini plak
akhirnya, jumpa yg nak dicari...so, uol bleh klik sini kalo nak tgk..

so,apa korang rasa?? tergujat x??? ishh... xtaula...
ok ke?... boleh ke?.. xpe ke?...

juz terkejut n tak tau nak kata apa (kata dlm hati je la...)

hoooooo....
*
*
*
bleh juga tengok --kat sini  
Wallahualamm...

SUKE?? Klik Like ^__^

8 comments:

miemiey said...

subhanaallah..mmg terkejut gila laa pasal bela anjing..byak palk tu..org muslim plak..dunia daa nk kiamat..sempat ke dia samak hari2..pastu masuk rumah plak anjing tu..air liuq meleleh..sana-sini...daa tak geti nk cakap daa...kl boley yg merumitkan ni dan hampir terjerumus kpd keharaman,,eloklaa di elak..binatang lain kan byk boley dipelihara,,,

pasal fauziah latif bela anjing tu..sebagai ibubapa kita perlu peka kpda ajaran islam..ni siap ke tempat tidur anjing tu...apa nak jadi kan...ank2 dia reti ke nak menyamak tiap2 hari...kl nak bela sebagai elak pencuri..kl boleh jgn di sentuh anjing tu..ni kl sampai dlm umh tak leh nk kata apa daa...takkan x rasa was2 bila nk solat ke ..umh kita lagi kan...den tak goti nk cakap daa..huhuhu...sudah terpesong jauh daa..

INTAN said...

tkojotkan

pija5120 said...

hmm... ceq pun x habih lg terkojot gakkk... mulut pun x tutup lagi dari semalam...

zan-xray said...

kalau dok ikat kat luar pagar ada pondok anjing tu tak pe la. ni bawa masuk rumah huhu...

ZaEr.. said...

dulu masa kat kg,z pnh tgk melayu bela anjing.siap mndikan lg..pekara ni dh lama tp skrg baru isu ni nak timbul...nila dinamakan dunia akhir zaman...

Mak Izz said...

sy pn terkejut jgk. nsb baik x melopong cm cikgu pija. boleh ke gitu? (manja2 dengan anjing) ada sesape yg lebih arif boleh tulun jwb? *kami bdk cetek ilmu.

nuar said...

no komen, pikir le sndiri.........

mamalieyna said...

Masyaallah..hanya mampu mengeluh di dalam hati.. sgt sedih la..huhu.. :(

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute