DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Wednesday, November 4, 2009

DAPAT KE TAK???

Hari Jumaat ni... 6 Nov 2009 result pertukaran antara negeri akan keluar laa...
segala teka-teki akan terjawab lagi 2 hari la...
dapat ke tak???
dengar cerita, selangor memang nak lepas secara besar2an tahun ni!
selama dok dengar cerita dari mulut org... khabar2 angin.... 1 dari 10 yg betul...
so, tunggu je la kann....
*
*
*
sebenarnya, bercampur baur perasaan ni kalau dpt pindah...
belum tau result, dah rasa sedih plakk...
kenapa ek...??? petanda dapat ke tak ni???
kalau tanya hati saya ni... 50 -50 sebenarnya...
oleh kerana yg di kedah tu ada rumah sendiri + dekat sket la dgn bonda ayahanda...
up lagi jd 70 % suka... 30 % sedih...
sedih utk berpisah dgn sahabat2 di sini...
tp skrg kan zaman IT, bleh 'jumpa' selalu...
lgpun saya n suami ni 'kaki jalan' gak... kami yg slalu 'cari member'...
jejak kasih...
tp yg saya sedih... anak2 la...
wpun masih kecil dan tak memahami apa2...
***
**
*
dua2 anak mama abah anak KLANG...
masih kecil... mesti tak ingat bagaimana seronoknya mereka di sini...


 
 
***
**
*
ada rakan sebaya yg akan ditinggalkan...




 
***
**
*
dan pastinya mak-mak dan tok abah yg byk berjasa...





he... sedih plaks rasa....
yang penting....
CONFIRM KE DAPAT???
kalau dapat... alhamdulillah
kalau tak dapat??? ceq tak kisahhhh....
he....

GB ceq kata... "awak tak dapat punya!"
SUKE?? Klik Like ^__^

5 comments:

n@m@n said...

sya pn tgh menunngu jgk kak..perasaan bercampur baur gitu...

mamalieyna said...

hehe..so takpa la kan, dpt or tak dpt..kira ok la..dpt alhamdulillah..tak dpt takpe lah!...tp kalo dpt bestnyerrrr, dok kedah! hehe..kita lak over suda.. :).huhu..nak balik dok kedah gk!

eta305 said...

aku doa hg dpt..hehe...lgpun dah ada rmh sendiri kan..klau x dpt thn dpn apply lagi la..:)

nik awin said...

mulut GB mu itu sungguh capoi sekali,ya?

pija5120 said...

awin, tak tau la nak kata capoi ka apa... tp dia mesti gembira saya tak dapat tukar! kira dia menang la tu!

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute