DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Saturday, November 14, 2009

NAK BUAT...

salam semua...
nak buat apa ye hari ni???
*
*
*
mcm nak buat 'renovation' besar2 plak kt blog ni...
kan dah nak raya haji... apa kena mengena ye??? 
rasa mcm dah bosan dgn rupa, bentuk, warna n hiasan dlm 'umah' ni... 
sempat ke??? menjadi ke??? 
ada 2 hero yg dok tlg 'kemas' umah ni....
SUKE?? Klik Like ^__^

2 comments:

Tirana said...

Nak renovate rumah, kena spend banyak masa...mau tak berasap dapur nanti..hehehe

pija5120 said...

salam kak tirana...

dah berasap dah dapur pagi tadi... buat mknn utk anak2... suami takde, saya bleh la diet... he..

mcm tak bleh je... 2 hero kena utamakan dulu!

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute