DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Friday, December 11, 2009

CUTI 1 - SYIOKKKSSS!!!

Bestnya dapat tinggal di rumah sendiri...
walaupun tak dapat pindah kannn...
cuti ni dapat la menghabiskan masa di rumah sendiri...
merasa la jugak walaupun sekejap!
dah 2 minggu jugak la kami stay kat sini...
sekarang ni tinggal la kami 4 beranak dalam umah ni...
minggu lepas meriah la sket...
mama,abah, n adik beradik semua stay kt sini...
almaklum... semuanya pendidik!
cuma adik yg kerja di sarawak tu pensyarah poli, cuti tak panjang sgt la....
semua ada kecuali adik bongsu yg masih belajar di manchester university tu!
rumah ni tak le besr sgt... jenis semi -d setingkat ...
ada la tanah kat tepi... kt belakang dah ditmbah dapur...
kalau tak dapur tu secotet je besarnya...
kawasan ni baru lagi... fasa 2... so belum ramai yg stay sini...




jiran pun tak berapa nak ada...



rafiqin sdg menonton...









kena stop la...

SUKE?? Klik Like ^__^

6 comments:

E.L.I.Z.A said...

wah bestnya!
umah area mane tu?

- jinggo - said...

cantik rumah
kat mana tu..
bukan bukit beruntung kan...
ha....ha....

suhaila@74 said...

amboi..best nye dok umah depa...canggih tu dapur depa...mesti masak sedapkan...teringin nak pi tapi xde masa la...

mamalieyna said...

best kan dok umah sndiri..kalo lah leh dok terus..lagi la best ek.. ^_^..dh la sume dh lgkap tuh nmpknya! ^_^

pija5120 said...

eliza,

kat sungai petani, kedah...
mai cni...


cg jinggo,

bukit beruntong plak dia...
kat sp... rumah persinggahan kot!
apa tak, minggu depan balik ganu...
pastu nak balik klang balik...
sedihnya...

pija5120 said...

kak sue, canggih nooo...
saja la nk gatai2 guna dapuq tu...
lepas tu bleh baring2 atas tu mcm iklan dlm tv...
masak, ala2 gitu je!


mamalieyna, tu la...
sedih betul sbb ni minggu akhir kt sini... lps ni balik ganu... dari sana terus klang...
dok la umah sewa kat klang tu...

bebas sket bila kat umah sendiri kann...
bila la dapat pindah!!!

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute