DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Monday, December 14, 2009

CUTI 2 - MERIAHHHH....

minggu lepas, meriah sket rumah ni...
mak ayah n adik beradik yg lain stay kat umah kami ni....
nasib baik keluarga kami kecil je...
kalau tak ada yg terpaksa tidur kat ruang tamu...
kami 4 beradik... tolak adik bongsu yg sedang belajar tu...
bilik kt umah ni dpt la dapat menampung kami semua...
4,5 hari jugak la mereka kat sini....
kat kampung line slow... tak dapat la mak ayah nak video call dgn adik diperantauan tu...
so, time n dpt la kami semua bertentang mata...
terasa dekat... rasa macam semuanya ada...








yang jauh terasa dekat....
Manchester,UK - Kedah, MAS

JAUH DI MATA, DEKAT DI HATI...

MERIAHHHH KARIIII....


SUKE?? Klik Like ^__^

8 comments:

- jinggo - said...

satu situasi yg amat2 menarik.........

Tukang cerita said...

Dulu, just chatting je...
sekarang dh canggih, ada VC...

cikgu_math said...

dunia sudah tidak ada sempadan...

rash said...

bestnye ^^ jauh pn mcm dkt kn..
lain klu just dgr suara jer..

mamalieyna said...

yaa makin canggih manggih skrg nih, jauh mana pun still leh tentang mata..best ek! ^_^

pak long said...

salam...
boleh sembang lama...save bajek..
apapun moga terus ceria

mycaklempong said...

Terharu tengok gambar2 dlm entri ni. Saya pun berjauhan dari kelurga gak tapi dekat ja. Di terengganu ja...hihihi

pija5120 said...

cg jinggo,
mmg menarik... kdg2 mkn adik saya mkn burger pun tunjuk kt kami... hee... kami plak komplen tgk rambut n jambang dah pjg... heee...

TC, cikgu math, rash & mamalieyna,
betul2... dunia dah maju... siap boleh tunjuk kereta baru cat lagik! he... sambil2 VC, bleh picit jerawat... ekekkekek..

pak long & mycaklempong,
mmg save budget... kdg sampai 1 jam... nak masak pun bleh bawak ke dapur... eh, saya pun sll VC dgn kakak di JB n adik di Sarawak... ok ler tuuu...

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute