DUNIAKU DUNIAMU

Penulis sekadar berkongsi cerita kehidupan, luahan rasa, perkongsian idea dan isu... amatlah tidak sesuai utk rujukan profesional... untuk mengetahui dengan lebih lanjut mengenai sesuatu isu, rujuk yang lebih pakar ^____^
HARAP MAKLUM

Followers

***SALAM ZIARAH***SALAM PERKENALAN***JANGAN LUPA TINGGALKAN KOMEN ANDA!!!

Wednesday, December 30, 2009

CUTI 3 - REZEKI TUUUU....

pening... pening... pening...
kebanyakkan time cuti, pening je kepala...
kononnya nak la berdiet...
lagi kurang makan, lagi la sakit kepala...
badan pun letih semacam...
KLANG - KEDAH - KLANG - JOHOR- KLANG- GANU - KLANG
macamana tak penat...
berjam2 dalam kereta...
sepanjang cuti ni letih bebenorr...
naik loya!!!
tido pun TAK LENA!!!
*
*
*
letih bukan sebarang letih...
pening bukan sebarang pening...
loya bukan sebarang loya...
RUPA-RUPANYA............
*
*
*
*
*
*
ITU HANYA PETANDA....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
 bakal bertambah ahli keluarga!!!!
HAA???
terkejut beruk... bukankah LANGKAH KESELAMATAN tlh dibuat!!!
biar betul!!!
alat penguji kehamilan tu dah rosak kot...
slumber je encik suami berkata...
dah sah2 dia tersalah langkah!!! TAKNAK NGAKU....
bukan apa...
2 hero tu masih kecil...
abangnya baru 2 thn 7 bln
adik bulan jan 2010 ni baru nak masuk 1 tahun
TAK BERSEDIAA!!!
terdiam sebentar...
ANAKKAN REZEKI...
ALLAH BAGI KITA ZURIAT LAGI... KENA BERSYUKUR
PEREMPUAN KOT KALI NI...
last2... kitorang gelak je...
esoknya, pegi scan...
dah ada jantung
lebih kurang 6 minggu...
*
*
*
 semoga bertambah2 rezeki kami sekeluarga...





hero2ku dan sepupu mereka...
RATU AIN....yang cutee...







heee.... suka hati plak sekarang...

wahai sahabat2 blogger... doakan zuriat saya ni sihat... selamat...
tak kisah la kalau hero lagi...

SEMOGA BERTAMBAH-TAMBAH REZEKI lepas ni....
AMINNN...


SUKE?? Klik Like ^__^

8 comments:

sonata anak kancil said...

tahniah - dapat rezeki lagi...bukannya senang nak dapat anugerah dari Allah swt ni...ingatkan kepada mereka yang dah lama tapi masih belum dapat anugerah lagi...akak dulu pun macam ni jugak!

tapi rezeki akak ni seperti diatur2 pulak - ikut pakej! 1 & 2 rapat setahun sorang - jarak - 3 & 4 rapat
& ke 5 ni spt "tercicir"..habis

mamalieyna said...

Tahniah...! suka sbnrnya bila dpt berita cenggini! rezeki Allah nak bagi kan...Alhamdulillah.. Langkah Keselamatan pun tak jalan ek..hikhik.. kiranya selang setahun lah! keje cikgu takpe, kalo swasta ni, harus ler dgr mulut2 bersuara..haih tiap2 tahun cuti bersalin..ekeke..

insan pendidik said...

Alhamdulillah rezeki tu... insyaAllah bile dh bertambah cahaya mata tu rezeki pun akan bertambah. Moga semuanya baik2 dan berjalan lancar seperti mana yang diharapkan.

Jieda said...

Tahniah..tahniahh..makin bertambah rezekinya.Nampak gayanya tahun depan ramainya kawan-kawan blogku yang menambah bilangan ahli keluarga.Hmm...bila pula turn ku ye.

MaizaC'Joe said...

Salam

pija.. betoi dak ceq teka.. hehehe.. moga bertambah2 lagi rezki... dah bg tau jinggo kwn kita tue ka.. hee... tahniah.. cutenya anak2 pija... semoga sihat sentiasa...

eta305 said...

kakja, cpt nya hg nak dpt adik.. hehe.. xper dah rezki.. doa2 kat aku plak tau..:) ok TC!

miemiey said...

tahniah kak..berita gembira ni...

suhaila@74 said...

pija...tahniah.rezki 2010..terkezut gak dgr news ni.. moga2 dpt baby girl plak kali ni..dah seri la kita..anak 3..tapi xmau join hang...rehat dulu.... hang xpe muda lagi...selagi bleh tu apa salahnye...

Blog Widget by LinkWithin
DUNIAKU DUNIAMU © 2008. Design by :Yanku Templates Sponsored by: Tutorial87 Commentcute